ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN...BERSAMA KITA MENGIMARAHKAN LAGI LAMAN INTERAKTIF PEMBIMBING RAKAN GURU INI...SEBARANG CADANGAN ATAU KOMEN...SILA TINGGALKAN DIRUANGAN CHAT YANG DISEDIAKAN...WASSALAM...

Assalamualaikum w.b.t. Berikut merupakan jadual aktiviti program akan berlangsung di Kampung Bukit Bulat Alor Gajah Melaka. Sila sediakan pakaian yang bersesuaian dengan program dan profesionalisme keguruan.

Program ini akan bermula dua hari di dalam IPGM Kampus Pendidikan Teknik dan selebihnya di kampung tersebut. Diharap semua peserta yang terlibat memberikan kerjasama yang sepenuhnya.

Sesi 1 - Orientasi (Di Kampus IPGM KPTKL)


Sesi 2 - Kajian Lapangan (Kampung Bukit Bulat, Alor Gajah, Melaka)


***Klik pada jadual untuk imej yang lebih besar dan jelas.

Posted by Pembimbing Rakan Guru on Monday, December 21, 2009
categories: edit post

0 comments

Post a Comment

Profile PRG...

My photo
Pembimbing Rakan Guru (PRG) mula ditubuhkan pada Julai 2008 di Institut Pendidikan Guru Malaysia (IPGM) Kampus Pendidikan Teknik KL. Tujuan PRG ditubuhkan adalah untuk berkhidmat dan membantu guru pelatih yang lain, terutama yang mempunyai masalah personal. Pembimbing Rakan guru akan di latih oleh pensyarah yang dilantik sebagai persiapan menjadi pembimbing muda yang bijak mendengar masalah rakannya dan bijak pula membantu menyelesaikan masalah itu. Antara faedah utama yang akan diperoleh oleh PRG ialah mereka sendiri akan belajar memahami dirinya sendiri (self awareness). Sebarang pertanyaan atau masalah boleh emailkan ke: pembimbingrakanguru@yahoo.com.

Jom CHATTING...


ShoutMix chat widget

jom JOIN DA GRUP...